Az esküvő előtti meditáció előnyei

A napi meditációnak számos előnye van, a mentális egészség javításától az immunrendszer erősítéséig.
Az esküvő előtti meditáció előnyei

A meditáció remek módja a stressz csökkentésének is. Íme néhány módszer, amivel elkezdhetsz mindennap meditálni: - Válasszon egy időpontot: Sokan meditálnak először reggel, de ebédszünetben vagy munka után is lehet meditálni. Ha rendszeres időt határozol meg a meditációra, az segít kitartani mellette, és szokássá teszi. Emellett keressen egy kényelmes helyet a meditációhoz. Ha lehetséges, kerülje az ágyat, helyette válasszon inkább egy padlófelületet vagy egy széket.

Javítja a mentális egészséget

Egy új tanulmány szerint a napi meditáció segíthet abban, hogy jobban, nyugodtabbnak és kevésbé stresszesnek érezd magad. A meditáló emberek kisebb valószínűséggel szenvednek depressziótól, szorongástól vagy más mentális egészségügyi problémáktól. Sőt, egy nemrégiben végzett, általános szorongásos zavarban szenvedő emberek körében végzett tanulmány szerint a meditációt gyakorló résztvevőknél jobban csökkentek a szorongásos tünetek, mint azoknál, akik stresszkezelési oktatásban részesültek. Emellett a meditáció segíthet javítani a fizikai egészséget, amelyet gyakran befolyásol a stressz.

Csökkenti a stresszt

A meditáció napi gyakorlása erősítheti az immunrendszert, így az hatékonyabban tud harcolni a vírusok és betegségek ellen. A gyakorlat még azoknak is segíthet, akik az immunrendszerrel kapcsolatos betegségekben, például rákban szenvednek. A Floridai Egészségügyi Egyetem kutatóinak nemrégiben készült tanulmányában 100 résztvevő vett részt, akik nyolc napon át csendben elvonultak. Ez idő alatt a résztvevők napi 10 órát meditáltak. A kutatók ezután vérmintákat vettek az elvonulás előtt és után, hogy megnézzék, hogyan hat a meditáció az immunrendszerre.

Növeli az önbecsülést

A napi meditáció növelheti az önbecsülést. A gyakorlat segíthet abban, hogy összebarátkozz önmagaddal. A légzésedre összpontosítva megtanulhatod elfogadni és szeretni önmagadat. Segíthet abban is, hogy kapcsolatba kerülj legmélyebb önértékeléseddel.

Javítja a fókuszt

A napi meditáció javítja a fókuszt, a figyelmet és a memóriát. Emellett segít csökkenteni a stresszt és a szorongást. Segít továbbá az elmének lelassulni és megállítani a gondolkodást.

Javítja a tanulási koncentrációt

A napi meditáció már régóta bizonyítottan segít a tanulási koncentrációban és a memóriában. Ingyenesen és egyszerűen végezhető, és nem igényel speciális képzést vagy felszerelést. Már évezredek óta használják a relaxáció és a koncentráció eszközeként.

Kapcsolódó cikkek

Esküvői dekoráció saját kezűleg

Saját készítésű dekoráció az esküvőre

Ha nem szeretnél egy vagyont elkölteni az esküvőd dekorációjára, te magad is könnyen csodaszép díszítést varázsolhatsz a nagy napra.

Szabadtéri esküvői helyszínek Magyarországon

Legjobb szabadtéri helyszínek esküvőhöz - Magyarországon

Ha már megvolt a lánykérés, a lány- és legénybúcsú, akkor már csak egy jó esküvői helyszín hiányzik.

Mire jó az ültetőkártya?

Mire jó az ültetőkártya?

Az ültetőkártya a legtöbb lagziban újra megjelent. Sokféle ötlet, stílus közül válogathatunk, de mindenekelőtt egy kedves gesztus lehet arra nézve, hogy valóban odafigyelsz vendégeidre.